Slovenya Turları Slovenya Turu Slovenya Tur Fiyatları Slovenya Bayram Turları

730 €'dan
başlayan fiyatlarla

Slovenya Bayram Turları

1. Gün - Ljubljana, Portoroz
TK1061 sefer sayılı uçağımız ile 06:55'de hareketin ardından, 08:15'de Ljubljana hava alanına iniyoruz. Alanda aracımız ile buluştuktan sonra Adriyatik Sahiline doğru yola çıkıyoruz.
Akdeniz'in en fotojenik ve rüya gibi şehirlerinden biri olan Piran'da yapacağımız yürüyüş turunun ardından öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemek sonrası otele doğru yola çıkıyoruz. Günün kalan kısmını yüzerek değerlendirebilirsiniz.

Slovenya Bayram Turları

2. Gün - Portoroz
Kahvaltının ardından Trieste turu için yola çıkıyoruz. Miramare Kale'si; Arşidük Ferdinand Habsburg Maximilian ve eşi Belçika Charlotte için lüks konut olarak mimar Carl Junker tarafından 1856 ve 1860 yılları arasında inşa edilmiştir. Kale çok sayıda egzotik ağaçlar, 22 hektarlık geniş bir park ile çevrilidir. Öğle yemeğinin ardından otelimize dönüyoruz.

Slovenya Bayram Turları

3. Gün - Portoroz, Ljubljana
Kahvaltının ardından otelden ayrılıyoruz. Dünyaca ünlü Postojna Mağaraları toplam 21 km olup özel bir tren ile gezilmektedir. Postojna Mağara turunun ardından yol üzerinde öğle yemeğimizi alıp; ünlü Lipizzan atlarını görmek üzere Lipica Stud çiftliğine gidiyoruz. Çiftliğin tarihine ve doğasına yapacağımız yolculuğun ardından Ljubljana Şehri'ne varıyoruz. Panoramik şehir turumuzda göreceğimiz yerler arasında Ljubljana Nehri, Parlamento Binası, Ljubljana Üniversitesi, Eski meydan ve St. Nicholas Katedrali var. Tur sonrası otelimize yerleşiyoruz.

Slovenya Bayram Turları

4. Gün - Bled Gölü
Kahvaltı sonrası Bled Gölü turumuz için hareket ediyoruz. Bohinj buzulunun etkisi ile oluşan Bled Gölü, 2 km uzunluğunda ve 1.3 km genişliğindedir. Göl etrafındaki tepeleri, sudaki yansımalarını, geleneksel teknelerini, üzerinde kilise bulunan muhteşem adasını göl kenarındaki kuğularını fotoğraflamaya doyamayacaksınız. Göl çevresinde yürüyüş yaparak keyifli zaman geçirebilirsiniz. Öğle yemeğinin ardından Bohinj gölü, Savica Şelalesi göreceğimiz yerler arasında olacak. Alpine Gölü'nde vereceğimiz yüzme molasının ardından otelimize yerleşiyoruz.

Slovenya Bayram Turları

5. Gün - Ljubljana, İstanbul
Otel çıkış saatimize kadar zamanınızı istediğiniz şekilde değerlendirebilirsiniz. Öğlen otelden ayrılıyoruz. Öğle yemeği ardından Skofja Loka ve müze gezimizi tamamladıktan sonra akşam 20:05'de ki uçağımız için 17:00'da hava alanına hareket ediyoruz.

World Travel Service
Rezervasyon: 0212 237 9060

Bilgi Talep Formu için tıklayınız.

Ön bilgi talep formu internet müşterilerimizin taleplerinin
tarafımıza en hızlı şekilde ulaşıp cevaplanması için
onlara özel bir ayrıcalıktır.